Jeśli poszukujesz więcej informacji na temat Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych lub chcesz nawiązać współpracę, skontaktuj się z nami:
Paulina Haczykowska - Rosłonek
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej
Przeczytaj najnowsze
Ogólnopolska Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR) uruchomiła innowacyjny projekt Ekspert mOrganizera Finansów, który wspiera rozwój kompetencji księgowych oraz umożliwia cyfryzację biur rachunkowych. Program ten odpowiada na dynamiczne zmiany w branży finansowej i księgowej, dostarczając nowoczesnych narzędzi oraz szkoleń dla specjalistów.
System księgowy mOrganizer Finansów, połączony z kontem firmowym w mBanku, pozwala na automatyzację procesów finansowych i usprawnienie współpracy między biurem rachunkowym a klientem. Rozwiązanie to zapewnia intuicyjne zarządzanie finansami firmy oraz dostosowanie do zmian rynkowych, w tym wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), planowanego na 2026 rok.
Spis treści:
Nowoczesna praca w biurze rachunkowym wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy księgowej, ale również zaawansowanych umiejętności w zakresie zarządzania czasem, komunikacji z klientem oraz obsługi nowoczesnych technologii. W odpowiedzi na te potrzeby projekt Ekspert mOrganizera finansów oferuje m.in.:
Praktyczne umiejętności – indywidualne warsztaty wdrożeniowe z obsługi na inteligentnym systemie księgowym mOrganizer, który jest jednocześnie kompleksowym narzędziem do współpracy online z klientami, zintegrowanym z rachunkiem firmowym i KSeF.
Dostęp do systemu za 0 zł zarówno dla biura rachunkowego, jak i klientów.
Stale aktualizowaną wiedzę – dedykowane szkolenia prowadzone przez doświadczonych ekspertów w tematyce: księgowości, nowych technologii i rozwoju kompetencji pracowników biura rachunkowego.
Jak podkreśla Przemysław Naklicki - Dyrektor Zarządzający siecią OSCBR: W OSCBR stawiamy nie tylko na rozwój właścicieli biur i ich biznesu, ale również na rozwój kompetencji pracowników. Udział w projekcie Ekspert mOrganizera finansów to motywacja i szansa na zdobycie unikalnych umiejętności dla osób zatrudnionych w biurach.
mOrganizer to zaawansowane narzędzie księgowe online, zaprojektowane z myślą o wspieraniu nowoczesnych biur rachunkowych. Jego główne funkcje obejmują:
Automatyzację procesów księgowych – mOrganizer upraszcza codzienną pracę dzięki automatyczne generowanym raportom czy synchronizacji danych w czasie rzeczywistym. System udostępnia bezpłatny OCR bez limitu.
e-Segregator - porządek i dostępność dokumentów w dowolnym miejscu i czasie, zarówno dla klienta, jak i biura rachunkowego..
Dostępność w chmurze – system dostępny z dowolnego miejsca i urządzenia, co pozwala na większą elastyczność pracy.
Intuicyjny interfejs – zaprojektowany w sposób umożliwiający szybkie i efektywne korzystanie z narzędzia.
Najwyższy poziom bezpieczeństwa – zaawansowane mechanizmy ochrony danych zapewniają bezpieczeństwo informacji księgowych.
Wygoda dla klienta - bezpłatne wystawianie faktur bez limitu, bieżący wgląd w prognozę podatków, opłaty do ZUS i US jednym kliknięciem. Faktura przesłana do systemu jest automatycznie widoczna dla biura rachunkowego i gotowa do zaksięgowania. Korzystanie z systemu z dowolnego miejsca umożliwia intuicyjna aplikacja mobilna.
System mOrganizer jest współtworzony z księgowymi. Uwzględnianie opinii użytkowników pozwala na ciągłe doskonalenie funkcji i dopasowywanie ich do rzeczywistych potrzeb biur rachunkowych.
Projekt Ekspert mOrganizera finansów jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany, jakie obserwujemy w branży księgowej. Dzięki współpracy z biurami rachunkowymi możemy tworzyć rozwiązania, które realnie wspierają ich codzienną pracę, podnoszą efektywność i otwierają nowe możliwości rozwoju. Chcemy, aby każdy uczestnik projektu nie tylko zdobył nowe umiejętności, ale również poczuł się pewniej w cyfrowym środowisku księgowości – mówi Agnieszka Paluch, kierownik projektu Ekspert mOrganizera Finansów.
Projekt wspiera rozwój zawodowy pracowników biur rachunkowych, oferując m.in.:
Dostęp do dedykowanej oferty szkoleń – obejmujących zarówno zagadnienia merytoryczne, jak i umiejętności miękkie. Pierwsze takie szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera biznesu odbędzie się 30 stycznia i zostanie poświęcone efektywnej komunikacji z klientem.
Indywidualne wdrożenie do systemu mOrganizer – kompleksowe wsparcie (również techniczne) w zakresie cyfryzacji i automatyzacji procesów księgowych przez cały okres korzystania z systemu.
Imienny certyfikat oraz możliwości rozwoju – w tym uzyskanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z systemu mOrganizer we współpracy z OSCBR.
Bezpłatny dostęp do systemu mOrganizer z modułem dla klienta – rozwiązanie umożliwiające jeszcze lepszą współpracę z klientami biura rachunkowego.
Wdrożenie KSeF dla biura i klientów za 0 zł – obejmujące szkolenia merytoryczne, narzędzia oraz wsparcie techniczne, które pozwolą na płynne wdrożenie nowego obowiązku dla przedsiębiorców.
Promocja eksperta i biura – w kanałach OSCBR oraz pierwszeństwo w rekomendacjach biura klientom OSCBR.
Możliwość poszerzenia współpracy z OSCBR - np. poprzez prowadzenie szkoleń z systemu.
W OSCBR wierzymy, że wsparcie to coś więcej niż nowoczesne narzędzia, dlatego oprócz mOrganizera oferujemy też pełne wdrożenie i bezpłatną opiekę techniczną przez cały okres korzystania z niego - zarówno dla księgowych, jak i ich klientów. Dzięki temu pracownicy biur rachunkowych mogą skupić się na swojej pracy, mając pełne bezpieczeństwo i komfort - podkreśla Przemysław Naklicki.
Korzyści |
Biuro rachunkowe |
Klient biura |
---|---|---|
Dostęp do mOrganizera Finansów |
Bezpłatny dostęp do systemu i wsparcie wdrożeniowe |
Wygodne zarządzanie finansami online |
Automatyzacja procesów |
OCR bez limitu, synchronizacja danych |
Mniej ręcznego przesyłania dokumentów |
E-segregator |
Łatwy dostęp do dokumentów księgowych |
Przeglądanie dokumentów w dowolnym miejscu i czasie |
Wdrożenie KSeF za 0 zł |
Szkolenia i wsparcie w dostosowaniu do nowych przepisów |
Ułatwione fakturowanie zgodne z KSeF |
Szkolenia i certyfikaty |
Warsztaty i certyfikaty dla księgowych |
Pewność współpracy z wykwalifikowanym biurem |
Promocja i rekomendacje OSCBR |
Możliwość zdobycia nowych klientów |
Współpraca z certyfikowanymi ekspertami |
Biura rachunkowe zainteresowane udziałem w programie mogą zgłaszać się pod adresem: [email protected]. Dedykowany zespół zapewni bezpłatne wsparcie na każdym etapie wdrożenia – od prezentacji funkcjonalności systemu, przez konfigurację, po pierwsze księgowania.
Dołączając do programu, stajesz się częścią Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych (OSCBR) – prestiżowej społeczności księgowych, którzy inwestują w rozwój i nowoczesne technologie. Członkostwo w OSCBR to nie tylko dostęp do mOrganizera Finansów, ale także możliwość udziału w specjalistycznych szkoleniach, wsparcie merytoryczne i techniczne oraz promocja biura rachunkowego wśród klientów.
Nie przegap szansy na rozwój i cyfryzację swojego biura rachunkowego! Dołącz do programu Ekspert mOrganizera Finansów i wykorzystaj nowoczesne narzędzia dla księgowych! Sprawdź co zyskuje Ekspert i jego biuro rachunkowe.
Zaloguj się do Strefy Partnera OSCBR na komputerze
Zapraszamy do kontaktu pon-pt 8:00-16:00
numer telefonu: 533 337 816
Stworzona przez
Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie materiały wykorzystane na ww. stronie w tym: logo, tekst, zdjęcia, grafika, dźwięk oraz sposób ich prezentacji są prawnie chronione i stanowią własność intelektualną ich właścicieli. Dane te zostały podane wyłącznie w celach informacyjnych.
Rozwój sieci i technologię rozwiązań oferowanych przez OSCBR zapewnia CashDirector wraz z mBankiem.
Kontakt dla Mediów