Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie materiały wykorzystane na ww. stronie w tym: logo, tekst, zdjęcia, grafika, dźwięk oraz sposób ich prezentacji są prawnie chronione i stanowią własność intelektualną ich właścicieli. Dane te zostały podane wyłącznie w celach informacyjnych. design studiokreatywa.pl

Lokalni księgowi

Kampania firmootwieracz

Opis kampanii

Celem kampanii będzie poinformowanie przyszłych przedsiębiorców o lokalnych biurach rachunkowych, w których będą mogli założyć firmę przy wsparciu księgowych. Będziemy promować proces zakładania firmy oraz biura współpracujące z mBankiem, a co najważniejsze potencjalni klienci pozyskani w trakcie kampanii będą przekierowywani do Państwa biur.

Czas trwania kampanii:  3 miesiące (informacja o dacie rozpoczęcia wkrótce)

1 Lipca 2020

Podstawowa wiedza dotycząca dokumentów tożsamości i identyfikacji Klienta

Opis kampanii - media

1. Radio – stacje ogólnopolskie (pasmo RMF i ZET) oraz liczne stacje lokalne

Korzyści dla biur rachunkowych 

5. Wypełnienie wniosku

Wersja 1 - Biuro zaraz po certyfikacji

1. Nowy Klient założy rachunek 3 klientów x 100zł = 300zł
2. Nowy Klient założy firmę 2 Klientów x 150zł = 300zł

Wersja 2 - Biuro po szkoleniu z finalizacji
(Biuro podpisuje umowę na prowadzenie rachunku bankowego u siebie)

1. Nowy Klient założy rachunek 3 klientów x 200zł = 600zł  
2. Nowy Klient założy firmę 2 Klientów x 250zł = 500zł  

Lokalni księgowi
najważniejsze ogniwo sukcesu kampanii

2. Serwisy ogólnopolskie szeroko zasięgowe m.in. Onet, WP, Infor, Super Express

3. Serwisy lokalne grupy Polska Press (np. dzienniklodzki.pl, Sieradz.naszemiasto.pl)

4. Google

Podstawowa wiedza dotycząca dokumentów tożsamości i identyfikacji Klienta

Przekazywanie klientów z kampanii

1. Zbieranie danych na stronie lokalniksiegowi.pl / mapa biur z kontaktem

2. Potwierdzenie danych w call center

3. Skierowanie klienta do najbliższego biura 

4. Przekazanie kontaktu do biura rachunkowego

6. Podpisanie wniosku o rachunek firmowy (tylko biura po szkoleniu z finalizacji)

Zapraszamy do kontaktu pon-pt
8:00-16:00
 
22 100 46 60

DLA BIURA RACHUNKOWEGO

DLA PRZEDSIĘBIORCY

TEMAT: Facebook jako skuteczne narzędzie reklamy. Część 1 - Jak założyć swoją Stronę Firmową?

PROWADZĄCY SZKOLENIE: Joanna Świderska

30 czerwca - godz. 10:00 - 11:30

TEMAT: Narzędzia skutecznej komunikacji
z Klientem dla księgowych

PROWADZĄCY SZKOLENIE: Joanna Świderska

30 czerwca - godz. 14:00 - 15:00