Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie materiały wykorzystane na ww. stronie w tym: logo, tekst, zdjęcia, grafika, dźwięk oraz sposób ich prezentacji są prawnie chronione i stanowią własność intelektualną ich właścicieli. Dane te zostały podane wyłącznie w celach informacyjnych. design studiokreatywa.pl

ZAPISZ SIĘ

Nowoczesny księgowy w dobie cyfryzacji

V konferencja OSCBR w Warszawie 8-9 października

Temat przewodni konferencji to nadchodzące zmiany z zakresu cyfryzacji oraz rozwój biur w kontekście zmian. 

 

Ekspert z Ministerstwa Finansów - Krzysztof Rogowski - przedstawi najbardziej aktualne informacje dotyczące wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur.
Zostana też omówione strategie cyfryzacji ZUS.

Ponadto zapraszamy na panele z ekspertami, gdzie będą omawiane między innymi poniższe zagadnienia:

Koszt uczestnictwa w Konferencji - 890,00 zł netto / osoba (wystawiamy fakturę z 23% VAT)

 

Jeśli chcesz wziąć udział tylko w jednym dniu konferencji, wybierz termin i negocjuj cenę. Zadzwoń pod nr  533332549 lub napisz na adres [email protected]

 

Cena zawiera:
 
  • wyżywienie (2x obiad, 1x kolacja)

  • imprezę wieczorną

  • materiały szkoleniowe

  • indywidualne konsultacje z zakresu cyfryzacji biura rachunkowego
     

Cena nie zawiera:
 
  • zakwaterowania w hotelu*

 

 

Jestem członkiem sieci OSCBR

 

Potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji jest dokonanie wpłaty. Wpłatę należy dokonać na konto 31 1140 2105 0000 3274 4400 1007. 
W tytule prosimy podać swój NIP biura rachunkowego oraz Konferencja Warszawa, czyli np tytułem “5222885734 Konferencja Warszawa”.

 

 

 

Nie jestem członkiem sieci OSCBR

Chcę wziąć udział w konferencji

Koszt

Samir Kayyali - Doradca Podatkowy

Doradca podatkowy, agent celny, wykładowca akademicki, pionier na rynku podatkowych szkoleń on-line. Uznany dydaktyk i praktyk. Przeprowadził ponad 700 szkoleń stacjonarnych, a w Internecie działa od 2013 roku. Realizował szkolenia m. in. dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych polskich banków, firm leasingowych, spółek Skarbu Państwa.

Nasi Eksperci:

Jak zwiększyć konkurencyjność biura

Zmiany przepisów i rosnące wymogi technologiczne

Skuteczna rekrutacja nowych pracowników

Profesjonalna obsługa klientów

Podczas konferencji, będzie możliwość wymiany doświadczeń i poznania innych biur. Z doświadczenia zdobytego na naszych konferencjach, spotkaniach i szkoleniach wiemy, że najwięcej wartości można czerpać z rozmów z ludźmi, którzy posiadają podobne wyzwania i działają w tej samej branży. 

Program

ZOBACZ SZCZEGÓŁOWĄ AGENDĘ

ZOBACZ REGULAMIN KONKURSU

Biuro Rachunkowe w sieci OSCBR, które przeniesie obsługę klienta na mOrganizer zakładając rachunki firmowe w mBank
od
 1 września do 31 października otrzyma zwrot kosztów całej konferencji. (Zwrot kosztów nie obejmuje noclegów)

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI BEZPŁATNIE?

Hotel Boss - ul. Żwanowiecka 20, 04-849 Warszawa, 6 km od miejsca konferencji - Hotelu Double Tree By Hilton 

Hasło "Konferencja OSCBR" 

pokój 1 os. - 240 zł brutto 

pokój 2 os. 280zł brutto 

rezerwacja: tel . 22 51 66 100 lub  [email protected]

*Możliwość rezerwacji pokoi w Hotelu Boss z rabatem!

Rafał Strzelecki - CEO CashDirector Head of Digital CFO R&D

Założyciel CashDirector S.A., odpowiada za strategię i zastosowania sztucznej inteligencji w systemach zarządzania finansami i księgowości dla firm, inicjator pierwszego w Europie wdrożenia platformy bankowo-księgowej.

Dr Monika Mucha - Doradca podatkowy

Specjalistka w obsłudze podmiotów gospodarczych w tym spółek (z o. o., kom., SA); 

Jako doradca podatkowy bierze udział w licznych przekształceniach, reorganizacjach, restrukturyzacjach spółek.

Wieloletni szkoleniowiec z zakresu podatków, wykładowca, usługowo zajmuje się doradztwem podatkowym od ponad 20 lat.

Anita Gołębiewska - Dyrektor Zarządzająca OSCBR

"Przedsiębiorcy deklarują, że “nieświadomie łamią prawo” z powodu nieznajomości przepisów. OSCBR ma pomóc księgowym w utrzymaniu ich ważnej roli w życiu klientów poprzez przekazywanie wiedzy, “miękkich” umiejętności np. ułatwiających rozmowy z klientem, czy też dawanie możliwości wymiany doświadczeń z innymi, zwłaszcza gdy przepisy nie dają jednoznacznej interpretacji“

“Razem z CashDirector S.A. przeprowadziliśmy badania rynkowe, które pokazały nam, że z jednej strony przedsiębiorcy oczekują wiedzy i wsparcia od swoich księgowych. Darzą ich ogromnym zaufaniem a ich relacja często wykracza poza zwykłe wykonywanie usług"

Piotr Teodorczyk - Dyrektor Departamentu  Klienta Firmowego w mBanku

Obsługuje ponad 300 podmiotów, zatrudnia 18 pracowników. Klientami Kancelarii są zarówno małe podmioty, jak i spółki, łącznie ze spółkami notowanymi na Giełdzie Papierów Wartościowych. Swoją karierę rozpoczynała od pracy w małych biurach rachunkowych, następnie w takich firmach jak Allcon Investment, Hotel Radisson BLU oraz w spółce Nokaut.pl, notowanej na GPW. Najważniejszy jest dla niej zespół. Jak sama twierdzi wszystko zawdzięcza swojej ciężkiej pracy, kreatywności oraz ogromnemu zaangażowaniu, a także miłości do księgowości. Prywatnie żona, matka, córka, przyjaciółka, bizneswoman, coach, niedługo autorka książki związanej z procedurami dla Biur Rachunkowych.

Żaneta HejneCzłonek Zarządu KIBR

ekonomista, doradca podatkowy absolwent Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowany Główny Księgowy w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. Biegły sądowy z zakresie podatków i rachunkowości. Ponadto posiadający zdany ministerialny egzamin na Inspektora Kontroli Skarbowej. Autor wielu publikacji z dziedziny prawa podatkowego dla portali Lex, Legalis Biznes, Wiedza i praktyka, Poradnik przedsiębiorcy, Forum, Rachunkowość. Praktyk posiadający ponad 20 letnie doświadczenie w zakresie prawa podatkowego jak i rachunkowości.

Tomasz Burchard - Doradca Podatkowy

Związany jest z technologią w podatkach PwC od 2011 r. Specjalizuje się w budowie i wdrożeniach  aplikacji do automatyzacji rozliczeń podatkowych i plików kontrolnych zarówno w kraju jak i w projektach międzynarodowych.

Tomasz Sitarek - Dyrektor, PwC Polska

Ekspert z zakresu podatku VAT. Uczestniczył we wdrażaniu pliku JPK_VAT z deklaracją. Obecnie koordynuje wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur w Polsce.

Krzysztof Rogowski - Główny specjalista w Departamencie Analiz Ministerstwa Finansów

Zapraszamy do kontaktu pon-pt
8:00-16:00
 
22 100 46 60

DLA BIURA RACHUNKOWEGO

DLA PRZEDSIĘBIORCY

Istnieje możliwość rezerwacji miejsc noclegowych z rabatem w Hotelu Sopot oraz w Hotelu Haffner, gdzie odbywa się konferencja. W celu uzyskania zniżki należy podać hasło „Konferencja OSCBR”. Ze względu na wysoki sezon turystyczny, liczba miejsc w tych hotelach jest ograniczona. Noclegi w wyżej wymienionych hotelach nie są obowiązkowe.

 
Jeśli nie będzie możliwości organizacji imprezy w powyższym terminie, z powodu obowiązujących w tym terminie obostrzeń, konferencja zostanie przeniesiona na pierwszy możliwy termin (z możliwością anulowania swojego uczestnictwa).