Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszystkie materiały wykorzystane na ww. stronie w tym: logo, tekst, zdjęcia, grafika, dźwięk oraz sposób ich prezentacji są prawnie chronione i stanowią własność intelektualną ich właścicieli. Dane te zostały podane wyłącznie w celach informacyjnych. design studiokreatywa.pl

Facebook jako skuteczne narzędzie reklamy.
Część 1 - Jak założyć swoją Stronę Firmową?

Joanna Świderska

Dyplomowany i certyfikowany Trener Biznesu, magister Wydziału Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, od 2012 roku z tytułem zawodowym technika administracji. Absolwentka licznych szkoleń i kursów, doskonalących jej trenerską pracę. Posiada wieloletnią praktykę biznesową w sektorze finansowym i nieruchomościowym, którą zdobywała w renomowanych firmach z branży. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako Specjalista ds. Obsługi Klienta, dzięki czemu doskonale zna sprzedażową specyfikę kontaktu z klientem. W swojej pracy zawodowej odpowiada przede wszystkim za sektor szkoleniowy pracowników różnego szczebla. Główna tematyka realizowanych szkoleń to obsługa klienta, savoire-vivre w biznesie, komunikacja interpersonalna, mowa ciała, umiejętność zarządzania i budowania zespołu, automotywacja i motywacja pracowników, autoprezentacja, wystąpienia publiczne oraz przede wszystkim szeroko pojęta sprzedaż, poruszana w takich zagadnieniach jak techniki sprzedażowe, język korzyści, negocjacje, umiejętność radzenia sobie z obiekcjami i wymagającym klientem. Na swoim koncie ma realizację kilku edycji Akademii Sukcesu, gdzie odpowiedzialna była za organizację i współprowadzenie cyklu szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników. Dodatkowo, w swojej dotychczasowej pracy, była odpowiedzialna m.in. za proces rekrutacji, wdrażania nowych pracowników, coachingi i mentoringi indywidualne, tworzenie autorskich narzędzi, procedur, opracowywanie skryptów sprzedażowych oraz szeroko pojęty kontroling oraz marketing, współprowadzenie wewnętrznego bloga i koordynacje social mediów, organizacje firmowych eventów.

30 czerwca
godz. 10:00-11:30

wróć

Zapraszamy do kontaktu pon-pt
8:00-16:00
 
22 100 46 60

DLA BIURA RACHUNKOWEGO

DLA PRZEDSIĘBIORCY

Na szkoleniu skupimy się przede wszystkim na możliwościach jakie daje nam Facebook. Krok po kroku przejdziemy przez proces założenia oficjalnej strony swojego biura. Odpowiemy sobie również na pytania dlaczego jest to takie ważne i jakie początkowe działania są niezbędne, by nasze wysiłki przyniosły wymierne rezultaty.

Szkolenie jest bezpłatne dla Biur Rachunkowych sieci OSCBR!

 

Jak wziąć udział w szkoleniu? Wystarczy zarejestrować się poprzez link: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZMtcOCqrzMjEtO-GJpreLuym64WVlCWGuR8